Mir Se Vini Ne Forumin Ton
 
ForumiPortalliCalendarGalleryPytėsoriLista e AnėtarėveGrupet e AnėtarėveKėrkoRegjistrohuIdentifikohu
Share | 
 

 Dieta Ekspres

Shiko temėn e mėparshme Shiko temėn pasuese Shko poshtė 
AutoriMesazh
<>AMMIR<>
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR


Male Numri i postimeve: 86
Age: 21
Location: Prishtina
Humor: jeta Palishje
Registration date: 02/09/2007

amir
amir amir: ammir_kr@hotmail.com

MesazhTitulli: Dieta Ekspres   Sun Sep 16, 2007 10:03 pm

Dieta Ekspres


Ėshtė tepėr e shpejtė. Mund tė hani sa tė doni dhe keni mundėsi tė humbni deri 5 kg. Vjen nga Australia dhe ėshtė propozimi mė i ri pėr tė humbur 1 kg nė 15 ditė.

Mania mė e fundit pėrsa u pėrket dietave?

Tė ulėsh me shpejtėsi shigjetėn e peshores me mėnynėn e re tė djegies sė yndyrave.

Pika nisėse e kėsaj diete ėshtė tė konsumosh vetėm fruta dhe perime pėr tė pastruar organizmin dhe pėr tė ndezur metabolizmin.

Por bėni kujdes! Kjo dietė mund ta ndiqet vetėm pėr dy javė dhe jo mė shumė.

Frutat dhe perimet i japin mė pak kalori trupit sesa i nevojiten atij realisht. Kėshtu qė trupi djeg mė shumė kalori sesa ato qė merr. Mė pas menyja bėhet mė e shumėllojshme, edhe pse ushqimet, qė mund tė konsumoni janė mbi tė gjitha mish, peshk, vezė dhe djathė.

Ēfarė mund tė konsumoni?

Pėr t'i dhėnė mė shije supės, mund tė pėrdorni tė gjitha llojet e perimeve tė stinės pėrveēse specave dhe rrepave tė cilat janė tė pasura me sheqerna.

Ēfarė nuk mund tė bėni?

Nuk mund tė vazhdoni dietėn e djegies sė yndyrave pėr mė shumė se dy javė rradhaz sepse rrezikoni tė keni njė ē'ekuilibrim tė ushqimit si pasoj e mungesės sė yndyrave. Nė qoftė se dėshironi mė shumė mund ta rifilloni dietėn pas 2 muajsh.

Dieta e djegies sė yndyrave ka si bazė triumfimin e proteinave. Motiv? Kėto substanca e ngopin mė gjatė organizmin sesa karbohidratet sepse trupi vonohet mė shumė duke i tretur.

Por mė pas i eliminon mė me shpejtėsi: kėshtu qė kaloritė qė futen nė trupė digjen mė me shpejtėsi dhe nuk kanė kohė qė tė transformohen nė yndyra. Kėshtu qė nė qoftė se organizmi ka nevojė pėr energji ėshtė i detyruar tė djegė yndyrat, qė ekzistojnė nė trup.

E Hėnė

Mėngjezi: Fruta (kivi, ananas ose sallat frutash me pjepėr dhe rrush)

Dreka: Supėn e djegies sė yndyrave, fruta (pjeshkė ose kajsi).

Darka: Supėn e djegies sė yndyrave, fruta ose komposto pa sheqer.

E Martė

Mėngjezi: Lėng domate.

Darka: Supėn e djegies sė yndyrave, lakra tė gatuara nė avull.

Dreka: Supėn e djegies sė yndyrave, patate dhe perime tė pjekura nė furrė.

E Mėrkurė

Mėngjezi: Lulėshtrydhe ose sallat frutash miks.

Dreka: Supėn e djegies sė yndyrave, fruta (pjeshkė ose kajsi).

Darka: Supėn e djegies sė yndyrave, perime tė gjalla ose tė gatuara nė avull, sallatė frutash miks.

E Enjte

Mėngjezi: Miks (qumėsht me banane).

Darka: Supėn e djegies sė yndyrave, djathė pa yndyrė.

Dreka: Supėn e djegies sė yndyrave, 2 banane.

E Premte

Mėngjezi: 2 vezė tė skuqura, tė shoqėruara me proshutė krudo.

Dreka: Supėn e djegies sė yndyrave, mish i gatuar nė zgarė ose hell, sallatė me domate dhe sallatė jeshile.

Darka: Supėn e djegies sė yndyrave, peshk (merluc, levrek) tė gatuar me domate.

E Shtunė

Mėngjezi: Sallam pa yndyrė.

Dreka: Supė, sallatė me domate, sallatė jeshile, karrota, pak spec i verdhė.

Darka: Supė, mish i gatuar nė zgarė ose hell, perime miks (kėrpudha, fasule, lulelakėr,domate) tė ziera pėr pak minuta nė ujė tė nxehtė.

E Diel

Mėngjezi: Lėng karrote

Dreka: Supė, oriz integral i zier dhe i pėrzier me pak limon, hudhra dhe erėza.

Darka: Supė, oriz integral i zier dhe i pėrzier me domate, kėrpudha, dhe limon.

Menyja ditė pėr ditė

Pėr ta bėrė edhe mė tė lehtė mbajtjen e kėsaj diete mund tė pėrdorni disa ushqime tė seleksionuara si patatet, orizi integral, kėrpudhat dhe bananet,qė i lėshojnė sheqernat e tyre me vonesė.

Me ēfarė efekti? Niveli i gjakut mbetet po i njėjti. Dhe si pasojė secili prej jush nuk ndien nevojėn pėr tė ngrėnė ėmbėlsira, karamele ose akullore pėr t'u ndier nė formė.

Pjata e fortė

Dieta siē e thamė mund tė zgjas ė vetėm 15 ditė. Keni dhe njė mundėsi tjetėr pėr ta gatuar supėn. Supa qė djeg kaloritė mund tė gatuhet edhe me lėngun e mishit tė pulės dhe tė perimeve.

Mund ta konsumoni si nė drekė ashtu dhe nė darkė, tė shoqėruar edhe me perime tė gjalla ose tė gatuara shumė pak (Tė pėrziera me pak limon, krip ose uthull), mish (me mirė mish i bardhė sesa i kuq), ose peshk tė gatuar nė zgarė, nė furrė ose nė avull.

Njė alternativė tjetėr mund tė jetė ajo e ngrėnies sė njė racioni djathė pa yndyrė (gjizė, salcė kosi) ose njė herė nė javė oriz integral.

Mundohuni tė jeni konstant sidomos pas javės sė parė, sepse gjatė javės sė parė ju do humbni ujėrat e trupit dhe vetėm gjatė javės sė dyte do tė humbni realisht kile.

Pėr tė ruajtur peshėn e arritur pas kėsaj diete mund tė pėrdorni edhe pėr dy javė tė tjera dietėn e ruajtjes sė peshės:

Dieta e ruajtjes sė peshės

Mėngjezi: 1 gotė lėng domate, miks frutash, 2 gota kos pa yndyrė.

Darka: Peshk nė zgarė tė gatuar me njė lugė vaj ulliri, njė panine integrale, njė frut.
Dreka: 1 biftek ose bėrxollė (ose 70 gr makarona 1 herė nė javė) njė pjatė me proshutė, sallat mikse me njė lugė vaj ulliri dhe uthull, 1 frutė[/b]


Dieta dhe Keshilla

--------------------------------------------------------------------------------

Disa udhėzime pėr njė dietė tė shėndetshme:

Yndyrnat janė bazė, nė shumė procese tė organizmit dhe janė njė formė e pėrqėndruar e energjisė. Marrja e tepruar e yndyrnave, mund tė ēojė nė dhjamosje. Mishi, djathi, vaji i palmės, vaji i arrės sė kokosit, dhjamrat e kafshėve, vezėt, peshqit, arrat, kanė yndyrna tė tretshme.

Fibrat luajnė njė rol tė rėndėsishėm nė njė dietė tė shėndetshėm, ndihmojnė lėvizjen e ushqimit nė aparatin e tretės, ndalojnė kapsllėkun, ndihmojnė funksionimin e zorrėve (parandalojnė shqetėsimet nė to), apendesitin, sėmundjet e zemrės. Drithėrat janė shumė tė pasura me fibra.

Vitaminat dhe kripėrat minerale e ndihmojnė trupin tė ruajė formėn e mirė. Njė dietė e mirė duhet tė sigurojė tė gjitha vitaminat dhe kripėriat minerale, qė janė shumė tė nevojshėm pėr organizmin. Megjithatė duhen vetėm sasi tė vogla, ato janė tė pazavendėsueshme. Vitaminat dhe kripėrat minerale veprojnė sė bashku. Kripėrat minerale ndikojnė nė strukturat kockore, krijimin e njė ekuilibri tė sistemit ujor tė organizmit, nervat dhe reagimet muskulare. Minerale tė rėndėsishme janė kalciumi, fosfori, magnezi, hekuri, sulfuri, sodiumi, potasi dhe zinku. Disa vitamina si A, D, E, K, mund tė maganizohen, kurse vitaminat C dhe B kompleks duhen marrė rregullishtė. Nėse frutat dhe perimet gatuhen, vitaminat dhe kripėriat minerale humbasin shumė nga cilėsitė e tyre. Zierja me avull ėshtė mė e mirė, sesa zierja e zakonshme. Mjaftė vitamina pėrmbajnė edhe lėkurat e frutave.

Disa kėshilla tė shkurtėra mbi shėndetin:

Kujdes nga paracetamoli. Shumė tableta qė disa i gėlltisin me shumicė kundėr kokėdhembjeve, pėr qetėsimin e dhembjes sė dhėmbit dhe dhembjeve tjera, pėrmbajnė paracetamol. Ky analgjetik, mjaft mirė e zavendėson aspirinėn dhe ėshtė i pėrshtatshėm pėr personat qė kanė tė thate nė lukth dhe pėr ata te tė cilėt herė pas here paraqitet gjakredhja nė lukth. Por kujdes ! Paracetamoli dėmton veshkat. Kėshtu, ata qė e shfrytėzojnė kanė mundėsi tri herė mė shumė tė sėmuren nga veshkat se ata qė nuk e pėrdorin barėra qė nuk kanė paracetamol.

Jogurti. Me sukses mund tė evitojė barkqitjen tek fėmijėt. Bakteret "mike" tė jogurtit dhe prodhimeve tė tjera qumshtore mund tė pakėsojnė numrin e viruseve.

Rrahjet e shpeshta tė zemrės. Keni kujdes – pas pirjes sė disa kafeve me radhė ndjeni rrahje tė shpeshta tė zemrės, ėshtė mirė qė tė kontrollohet mėlqia. Nė rastet kur keni probleme me funksionimin e mėlqisė, kofeini i kafesė grumbullohet nė gjak dhe kėshtu fillojnė tė rrahurat e shpeshta tė zemrės.

Mungesa e vitaminės A. Mungesa e vitaminės A shkakton shkurtpamėsi dhe vėrbimin e natės. Andaj, pos tė tjerash hani majdanoz tė freskėt i cili ėshtė i pasur me vitaminėn A, por pėrmban edhe kalcium tė nevojshėm pėr elasticitetin e muskulaturės sė syve. Gjysėm filxhani majdanoz plotėson nevojėn ditore tė organizmit me vitaminė A.

Lėndimet. Plagėt e ndotura lani me ujė tė ftohtė e pastaj dezinfektoni me jod dhe etil-alkool. Gėrithjet e vogla mos i lidhni. Ato mė mirė shėrohen nė ajėr. Plagėt pakėz mė tė mėdha dhe ato qė ndeshen me rroba mbuloni me faster ose me fashė.Ndėroni ēdo 24 orė. Flasterin do ta shkapni mė lehte nga plaga nėse kėndet e tij mė parė i keni lyer me benzinė pėr heqjen e njollave. Pėr plagė tė rėnda duhet drejtuar mjekut. Nėse vaksina e fundit kundėr tetanusit ėshtė dhėne para 5 vjetėve ajo duhet pėrsėritur.

Tė dini menyren sesi duhet te hani:

Ka disa lloj ushqimesh qė duhet tė hahen tė shoqėruara me tė tjera, sepse kėshtu bėhen mė tė dobishme pėr organizmin tonė. Studimet e bėra, kanė treguar se nėse i ha karrotat e grira nė formė sallate, pa i hedhur vaj ulliri, mund tė pakėsosh sasinė e kalorive qė merr, por humb marrjen e betakarotinės qė ėshtė mjaftė e vlefshme pėr trupin.

Vitamina A, ashtu sikurse dhe vitaminat D, E, K, absorbohen nga organizmi, vetėm nė prani tė yndurnave. Mė pėrpara, konsiderohej e papėrshtatshme tė bashkoheshin proteinat me karbohidratet. Por sot, mendohet se t`i shtosh llojeve tė ndryshme tė pastave (brumėrave), pak fasule, bizele, apo thjerrėza, plotėsohen mė mirė nevojat proteinike tė trupit. Por ka edhe ushqime, qė kėshillohet tė mos bashkohen gjatė ngrėnies. Kėshtu psh. djathi, qė ėshtė i pasur me kalcium, kur hahet se bashku me mishin, pengon absorbimin e hekurit nga zorrėt.

Lakra e bardhė kur hahet me peshk, pengon absorbimin e jodit, qė pėrmban peshku. Po ashtu, tanina qė pėrmban ēaji, pengon absorbimin e kalciumit qė ndodhet nė djathė, etj (Parajsa Shqiptare




Dieta qė i bėn mirė trurit

--------------------------------------------------------------------------------

Dieta qė i bėn mirė trurit

Mish, vezė, djathė, verė


"Mendje e shėndoshė, nė trup tė shėndoshė". Sė fundmi, me kėtė shprehje ka rėnė dakord neuro-toksikologu Jean-Marie Bourre, i cili kėshillon njė dietė vetėm pėr mendjen, pėr ta mbajtur atė sa mė tė shėndetshme.

Mjaft mė me sakrifica dhe tortura duke mbajtur dieta tė forta dhe tė tmerrshme. "Shėndeti i bėn mirė trurit", thotė neuro-toksikologu Jean-Marie Bourre, autori i "Dieta e re qė i bėn mirė trurit" (njė bestseller), i cili tregon pėr menytė cilėsore qė duhen pėrdorur pėr shėndetin e trupit dhe mendjes.

Ky studiues i ndritur, i cili nė 1983 zbuloi yndyrėn "Omega 3", me tė cilėn ushqehen neuronet, ka bėrė njė dietė qė ėshtė kundėr asaj torturueses. Dieta e tij ėshtė pothuajse njė jo-dietė, sipas tė cilės mund tė shkosh tė hash nė njė restorant, tė porosisėsh disa pjata si dhe duhet evituar qė tė peshohesh rregullisht. "Kėnaqėsia e shijes sė mirė ėshtė si gjumi dhe sensualiteti, ėshtė baza e ekuilibrit tonė psikik", shpjegon shkencėtari. Gjatė njė diete ushqimore, truri ynė vihet nė kushte "kufizimi konjuktiv", ku mund tė humbasėsh kujtesėn, tė kesh dhimbje trupi dhe ethe. Ndėr tė tjera, shpjegon Bourre, nėse neuronet tona nuk ushqehen, truri do tė fillojė ta marrė energjinė nga organe tė tjetra si psh., zemra.

Pėr tė bėrė qė materiali gri tė funksionojė, duhet sheqer. "Glukoza ėshtė benzina e aktivitetin intelektual", shpjegon shkencėtari. Karbohidratet me sheqerna tė lehta, si buka dhe brumėrat, janė thelbėsore.

Nė dietėn e tij, neurologu kėshillon njė panine me proshutė pėr mėngjes dhe brumėra ose oriz pėr darkė. Mos merrni karbohidrate nė darkė, ėshtė njė gabim, shkruan Bourre. Teksa ėndėrrojmė, konsumi i glukozės nė tru rritet 30 pėr qind. Pa sheqerna "tė lehta", gjumi dhe kujtesa pėrkeqėsohen. Tė tjera tabu qė duhet t‘i pėrballim: idenė se mishi tė bėn keq pėr shėndetin duhet ta harrojmė. Hekuri, i cili ėshtė shumė i nevojshėm pėr tė gjithė organizmin, gjendet vetėm nė mishin e kuq, ndėrsa tė gjitha proteinat e tjera qė marrim nga kafshėt janė shumė tė domosdoshme pėr trurin: pėr neuronet e tij, transmetuesit dhe marrėsit. "Jam i mendimit se ėshtė e nevojshme qė tė konsumohen biftek i kuq, mish i pjekur derri. Hani mish tė paktėn tri herė nė javė", kėshillon mjeku.

Njė tjetėr ushqyes i rėndėsishėm pėr aktivitetin intelektual ėshtė peshku dhe kjo nuk ėshtė njė gjė e paditur. Furnizon yndyrat "e pangopshme", Omega 3,6 dhe 9, tė cilat formojnė "materialin gri". "Truri duhet tė jetė pjesa mė e shėndetshme nė trupin tonė. Pa pėrdorimin e yndyrave, mendja fillon tė plaket. Shpeshherė, nė bazė tė dietave tė forta mund tė dėmtohet shikimi e dėgjimi dhe mund tė kalohet edhe nė rėnie depresioni". Shumė mjekė kėshillojnė frutat e detit: pėrmbajnė jod dhe vitaminėn B12 qė ushqejnė neuronet transmetuese dhe ndihmojnė kujtesėn. Sė fundmi, Bourre kėshillon vezėn, e cila rekomandohet ēdo ditė (nuk ėshtė e vėrtetė qė shton kolesterolin, ėshtė e pasur me obligo-elemente) si dhe djathin, i cili nuk duhet tė largohet nga menyja e pėrditshme. "Dieta e re qė i bėn mirė trurit" nuk do t‘i gėzojė shumė vegjetarianėt. Por Bourre ėshtė i bindur pėr njė gjė, se mund tė heqin dorė nga sheqernat e rėndė dhe nga yndyrat "e ngopshme" (si psh., gjalpi), por asnjėherė tė heqin dorė nga proteinat, tė cilat gjenden te mishi i kuq. "Ėshtė e pamundur qė soja tė zėvendėsojė mishin". Obeziteti dhe dobėsia, sipas mjekut francez, vijnė nga trashėgimia gjenetike.

"Tė mbash dietė, do tė thotė tė shkosh kundėr asaj ēfarė tė ka falur natyra. Duhet tė respektohet metabolizmi, tė ushqeheni me kėnaqėsi, pa e tepruar, por tė merrni atė qė ėshtė e nevojshme pėr shėndetin tuaj. Vetėm atėherė, trupi dhe mendja do tė jenė nė harmoni me njėra-tjetrėn".

shqip.
Mbrapsht nė krye Shko poshtė
Shiko profilin e anėtarit http://bregu-2.5forum.biz
 

Dieta Ekspres

Shiko temėn e mėparshme Shiko temėn pasuese Mbrapsht nė krye 
Faqja 1 e 1

Drejtat e ktij Forumit:Ju nuk mund ti pėrgjigjeni temave tė kėtij forumi
Bregu I Diellit 2 Forum ::  :: -